Novi Sad
17.07.2012.
08:02 > 07:12
Odluka Ustavnog suda Srbije da Vojvodini oduzme neke nadležnosti, po svemu sudeći, izazvaće "kontratužbu", pišu "Novosti".
  • Ђуро

    22.07.2012 04:59
    "Sale novosadjanin - hocemo isti status
    У том случају Банат прави паралелне институције које не признају власт из "Приштине".
    О барикадама још размишљамо. За сада нећемо да их организујемо, проток робе и капитала може једносмерно (од вас ка нама), а проток људи обострано. Наћиће se неки паралелни каналиi за трговину са светом, па макар и преко илегалних прелаза према Београду, или Букурешту.
    Ако будете добри донатори преиспитаћемо наше одлуке, а да не питамо власт у Београду.
    Мислим да је поштено према вама.
  • G

    20.07.2012 19:02
    @Ćevara - gospodine, umesto da ispoljavate ovde mentalnu retardaciju, ili razmislite ako imate kapaciteta ili stvar dajte nekome ko zna matematiku na nivou osnovne škole.
  • Ćevara

    20.07.2012 09:33
    Odgovor gospodinu G..
    Pa ti si kanda pao sa Marsa zemljak ili si pravi diplomirani matematičar koji živi isključivo od matematike, ili si savetnik za ekonomska pitanja g.Pajtića!
  • 19.07.2012 14:23
    VOJVODINA REPUBLIKA
    Jupi je
  • Sesa

    19.07.2012 07:23
    @ Transparentnost finansija

    Da je postojala transparentnost finansija ne bi likvidirali Djikija ...
  • FIRMA 1989

    18.07.2012 10:54
    Vojvodina drzava jedino resenje
  • Olga

    18.07.2012 08:22
    Čanku ne verujte ništa! Tadić ga je kupio za debele pare da samo povremeno nešto "lane" u našu korist, a Pajtić... majko moja mila! Kakav je to Beogradski "ucur"!Sedi jednom guzicom na dve stolice. Uzdam se jedino u Madjare koji još jedini u politici imaju karakter i poštenje.
  • Scotch Bonnet

    18.07.2012 07:48
    K
    E, a sad u ovom trenutku treba da se nadje jedna Vojvodjanska stranka koja ce preuzeti kormilo od ovih beogradskih sluga koji sede u skupstini Vojvodine i sto cine Vojvodjansku vladu.

    Gde su nasi alasi i panonski mornari kormilari?
  • Srbin iz Vojvodine

    18.07.2012 07:37
    Transparentnost finansija

    Da postoji globalna transparentnost finansija javnih licnosti ne bi bilo u Srbiji likvidacija politicara! Ko razume shvatice ...
  • Srbin iz Vojvodine

    18.07.2012 07:34
    Transparentnost finansija

    Pa da se vidi ko ovdi koliko zaista ima novaca da nam se ne desi novi Bosko Perosevic!
  • Nebojša

    18.07.2012 06:10
    SrBija
    Srbija je zemlja od koje je svako normalan pobegao (bivše republike SFRJ) čim mu se ukazala prva prilika i to je činjenica. Srbija je zemlja koja je svoju nezavisnost dobila usputno kada su i Crnogorci rešili da neće da imaju više posla sa njom. Srbija je kao usrano i upišano dete sa kojim neće niko da se druži. Srbija je zemlja u kojoj ljudi pamte kao gupike (najviše sedam sekundi u prošlost). Srbija uzima sve a daje ništa. Srbija je zemlja od koje me je sramota. Naš put u prosperitet je moguć samo jasnim distanciranjem od takvog entiteta kao što je Srbija, jer gore nam ne može biti.
    Viva la revolucion, živela Vojvodina!!!
  • 18.07.2012 05:41
    :)
    Da'l će Ćevra razumeti pouku? :))))
  • Idemo

    17.07.2012 23:18
    DO KRAJA
    I razvoda "braka na odredjeno vreme". Jer ziveti sa siledzijama...
  • G

    17.07.2012 19:37
    @Ćevara - vrhunac je ironije kada neko ko počne svoje izlaganje sa "Matematičari moji" predloži rešenje kojim bi Vojvodini ostalo još manje novca od onog koji sada dobija. Mislim da je vreme da obnovite gradivo matematike.
  • alisa

    17.07.2012 19:12
    mozda
    Je trebalo ranijw da sw to trazi gospodo kad je bio Cvetkovic..Sada ce ovi tesko dati...A ostalom sta se tu ludirate jedino je SVM uvek glasao protiv budzeta a LSV i DS za...prema tome..sami ste krivi..Samo vi meni vratite moje pare a vi kako god...
  • Ćevara

    17.07.2012 18:29
    Matematičari moji...
    I treba da vam (da nam) zakidaju kad ste magarci, vi u vladi Vojvodine, kad ne znate da od ukupne sume, koju svakog dana maricamna pratite do BG, odizmete 7 posto i pošaljete im 93 postu novca koji je uplaćen po raznim osnovama u budžet... To je stvarno "velika pamet"... Znate vi to ali nemate muda da zakinete svoje poslodavce iz BG koji su vas postavili u te fotelje, da uzimate harač za njih. Prošlo je vreme onih dahija, narod je dizao ustanke..ni vaša neće goreti do zore !
  • sale novosadjanin

    17.07.2012 18:27
    @Rade Novi Sad
    pretpostavljam da se ti zakopcavas na ledjima !
  • ZoranNS

    17.07.2012 16:31
    U USS spremili
    U USS spremili jednu veliku fioku za odležavanje tužbi Vojvodine na kojoj piše ne otvaraj bar deset godina.
  • NSdjananin

    17.07.2012 16:17
    Sada ste se setili, jeli???
    Izduvali ste vlast na republici pa ste sad opet nasli da glumite Vojvodjanske politicare?

    Svi ste vi isti, nema razlike izmedju BG i NS politicara!
  • sve časni ljudi

    17.07.2012 15:50
    @Alek - jedino
    Da, jedino se pokrajinski političati plaše, dok su sa druge strane njuške poput Velje Ilića, Palme, Karića, Nikolića, Vučića i Bajatovića savršeno bezbedni. Ajde ne laprdaj, molim te.
  • e to bi bila kontra

    17.07.2012 14:47
    Ustavni sud Vojvodine treba da poništi odluku po kojoj je Beograd glavni grad Srbije.
  • sale novosadjanin

    17.07.2012 14:43
    jos jedan predlog !
    ponudimo austrijancima 50% od svega sto zaradimo da nas prime nazad !
    ili nemcima,da im budemo pridruzena pokrajina !
    to je jeftinije nego 93 % koliko sada placamo !
  • senta

    17.07.2012 14:43
    Rade Novi Sad - Neko se pravi grbav
    Da li je moguće da neko posle antibirokratske revolucije, a onda i sramnog donošenja Ustava iz 2008, ima obraza da govori o jednoumlju i nedemokratičnosti? Ovo kao da je sastavljao Vučić u svojstvu ministra informacija, a mislim da nisam daleko od istine sa obzirom na prilično očigledno političku opredeljenost "Radeta".
    Da se Vojvodina ukine, takvi bi verovatno opet išli po selima i čitali spiskove "nepodobnih" kojima se nudi "jedan sendvič i karta za voz".
  • Mislilac

    17.07.2012 14:42
    Jedini
    Jedino je Ješić smeo reći ono što je istina!!!
  • alek

    17.07.2012 14:32
    jedino
    Sto se izgleda sprema za mnoge pokrajinske politicare jeste istraga finansijkog poslovanja i korupcije koju je zahtevala EU...prema tome ne zaludjujmo se kojekakvim ludarijama mnoge stvari treba da se utvrde kao i poreklo imovine mnogih funkcionera..Zbog toga se mnogi plase jer ih vise ne stiti imunitet..Malo su se preracunali...Oni su samo za sebe uzimali a narod ostavili da gladuje..Tako da to nema veze sa politikom..Vidite ko se najvise plasi i ondfa vidite kolika je imovina tog politicara...pa ce vam sve biti jasno..
  • Paor

    17.07.2012 14:18
    Tuzbe i kontratuzbe,oduzimanje i vracanje autonomije,politicki konflikti,sukobi,prevrati,obornici preletaci...i tako vec 22 godine.Za svo to vreme politicari cerupaju budzet i novac koji nama pripada,opuzujuci jedan drugog i vicuci "drz'te lopova".Oni opstaju zahvaljujuci konfliktu.A narod slepo gleda u svoje idole i ceka da trava ozeleni,nadajuci se da ce ova ili ona vlast,ovaj ili onaj statut nesto promeniti...
  • зики

    17.07.2012 14:18
    контра
    а шта ако падне реконтра?
  • zvoncica

    17.07.2012 14:07
    ajd sad da mi neko objasni...
    kazu u pravu da zakoni treba da budu u skladu sa ustavom jer je to najvisi akt.ako nisu u skladu zakoni prestaju da postoje ili moraju da se menjaju.sad ovde imamo situaciju da neko trazi da se menja ustav zato sto nije u skladu sa zakonom, koji je nizi pravni akt? nazovite me kako god hocete, ali mislim da je neko od silne zelje da napravi vojvodjanski pasaluk, kojim bi vladao kao kakav Sulejman, pomesao sve loncice i poklopcice
  • sale novosadjanin

    17.07.2012 13:18
    hocemo isti status
    kao kosovo !
    po tom ustavu i kosovo je deo srbije.
    zar ne ?
  • 17.07.2012 13:14
    @Gari
    Whahahahahahahaha! Bravo.
  • 17.07.2012 12:54
    cuvar
    Maki,ne lupetaj,vidim da zivis u proslom veku. O cemu ti razmisljas,majko mila....
  • Gari

    17.07.2012 12:08
    Imam predlog za novu zastavu Srbije bez Vojvodine:

    http://www.mit-grnjak.com/signs/III-8.png
  • NikolaNS

    17.07.2012 12:05
    Za Radeta, istoricara.....
    Prika Rade, ako se nasmejavas onom Ustavu iz 1974. godine, koji je po SVEMU bio olicenje demokratije, slobode i pameti za SVE Ustave posle njega, a nasmejavas se jer je, navodno, donet na ne-demokratski nacin, sto ne ismevas cinjenicu da je Vojvodina 1918. pripojena Kraljevini SHS takodje na silu, prevarom i preko noci?? Zasto to nije smesno i relevantno, a mislim da je ta cinjenica puno vaznija nego kako je donet Ustav iz 1974. (uostalom a koji je to Ustav kod nas ikada donet na demokratski nacin???).
    Dosta mi je vise istoricara koji pamte samo ono sto im odgovara i ono sto im treba.
    Idi se braćela fino udruzi sa Dobricom - i on zna, pamti i racuna samo onu istoriju koja mu odgovara, a nas fino ostavite na miru!!
    Vojvodina Vojvodjanima i u očin!!!
  • Novosadjanin

    17.07.2012 11:58
    @Rade Novi Sad
    "Ustav iz 1974 i sve nadležnosti Vojvodine su donete protivpravno i na silu.Koga su komunisti pitali?!!Narod?!!Ha ha ha.Ma dajte."

    Kako koga su komunisti pitali, pa sta ima da pitaju u jednopartiskom sistemu? Pa nije ti to demokratija!!! A jedino sto je nasilno bilo je oduzimanje autonomije Vojvodine i Kosova. I vidi sad di su plodovi toga, nema vise Kosova, I konstantno nezadovoljstvo u Vojvodini jer stalno glasa za jedno a dobije drugo, i di to opet vodi?

    Da se mi lepo bratski izljubimo pa svako na svoju stranu, pa nek onda svako bude pametan u svom dvoristu!
  • Anonimus

    17.07.2012 11:46
    USTANAK!!!
    Obustaviti sve, napraviti potpuni kolaps, dok ova nasa "gospoda" ne proglase nezavisnost!
  • Rade Novi Sad

    17.07.2012 11:39
    Neko se pravi grbav
    Ustavni sud je poslednja instanca i nema tu nikakve kontratužbe.Vidim neki već daju izjave da Ustav Srbije " mora " da se promeni i kako je ustav " prevazidjen i donet protivpravno ".
    Pa ovde se neko što bi rekli pravi " grbav".
    Ustav iz 1974 i sve nadležnosti Vojvodine su donete protivpravno i na silu.Koga su komunisti pitali?!!Narod?!!Ha ha ha.Ma dajte.
    Ovde se i sad pokušava na silu i pretnjama vratiti Ustav iz 1974.Smešno mi je da se neko poziva na pravo i demokratiju a zalaže se da se vrate nadležnosti i sve što je nastalo nasilno i protivpravno.
  • maki

    17.07.2012 11:38
    istina
    istina je da bi neki opet voleli da odu pod led....ako me razumete
  • mhm

    17.07.2012 11:20
    Ko ne radi za svoj grad, vec mu je stranka bitnija (kao sto vidimo u nekim komentarima), neka im ta stranka napravi grad i mrs odavde, duse prodane, mamin sjaj iz oka bi prodali bre. Pristajete i na kradju rodjenog grada ako tako jave iz direkcije stranke. Janjicari.
  • jedno podsećanje

    17.07.2012 11:09
    sakura
    Ako se sećate, "Hrvatsko proleće" u ex-YU je počelo tako što se Hrvatska bunila što od svojih prihoda natrag dobija samo bednih 7% (ne lažem vas, isto je bilo 7%), a ostatak je većinom završavao na Kosovu koje se pokušalo ekonomski podići na veštački način.

    A pogledajte gde smo sada, posle 40 godina. A znate zašto smo tu?

    Jedan primer. Japan je u Drugom svetskom ratu bio na strani Sila osovine. Japanci su počinili strašne ratne zločine u Kini, Koreji i Mandžuriji, gotovo podjednako strašne kao nemačke u Evropi. Na kraju tog rata, Japan je popio dve atomske bombe u svom dvorištu, koje su ubile na stotine hiljada ljudi.
    Posle Drugog svetskog rata, Japan je doneo ustav po kome Japan ne sme da ima vojsku, ne sme da bilo kome objavi rat, i ne sme da učestvuje u vojnim operacijama u svetu. Ako ne verujete, guglajte "Article 9 of the Japanese Constitution".

    E, to je poenta. Na jednoj strani, imate Japan, narod koji uči na svojim greškama, i danas ima treću najjaču državu na svetu. Sa druge strane, imate Srbe, narod koji ama baš ništa nije naučio iz svoje prošlosti, i koji je iz decenije u deceniju sve jadniji, siromašniji i - manji!
  • salayka

    17.07.2012 10:59
    novi ustav je neophodan
    Lepo da se okupi vlada Vojvodine, da kaže da od tog trenutka ne važi Ustav Srbije na njenoj teritoriji jer:
    1) U Vojvodini nije glasalo 50% stanovništva;
    2) U Vojvodini ni onih 40ak posto koji su glasali, NISU glasali za Ustav;
    3) Ustav za koji se glasalo dva dana i jednu noć uz sve moguća kraduckanja ne može ni u snu biti legalan
    4) Ustav predviđa Kosovu, teritoriji sa 2.000.000 srbomrziteljskih Albanaca, "više od autonomije a manje od nezavisnosti", a Vojvodini, teritoriji sa 2.000.000 građana lojalnih Srbiji i teritoriji koja je bila jedan od motora SFRJ i koja može biti motor sređene Srbiji, njoji se brani i da pomaže trudnice i da reguliše odnose između svojih 20ak etničkih zajednica.

    I onda, ako se nađu pametni, napisaće novi Ustav, ako nisu, otcepićemo se za koju deceniju. Hoćete da se kladimo koji put će izabrati srbijanski genijalci u Nemanjinoj?
  • ZoranNS

    17.07.2012 10:59
    Dokaz da nema manjeg zla
    Birali smo "manje zlo", ovo je dokaz da je zlo, zlo, i nema manjeg zla, da su podržali SVM, to manje zlo ne bi bilo 64 milijarde.
  • Idi ti

    17.07.2012 10:45
    @ Perica
    Pa sta mislis odakle tih 7% ako nista ne radimo?
  • 17.07.2012 10:34
    Izgleda da nema nikog od integriteta u Vojvodini koji bi s pravom kritikovao odluku Ustavnog suda. to znaci da je politicka elita Vojvodine, na svakom ali ama bas svakom mestu od znacaja u pokrajini, utaljena u sistem i nesme da zucne cak i kad oseca nesto za Vojvodinu. Canak, a pogotovo Pajtic beskorisno palamude. Niko im ne veruje pre svega zato sto su na sceni vec 20 godina i pricaju prazne price. Vojvodina pati od strasne ne kompetencije na svim nivoima.A to je posledica stravicne negativne selekcije i oportunizma. Tvrdim da su obicni gradjani hrabriji i kompetentniji od vecine ljudi koji sede u vojvodjanskim institucijama, univerzitetu i sl.
  • joker

    17.07.2012 10:29
    nedostaje kritična masa
    Ovo što se dešava svakako iritira i za mnoge jeste nakakav fitilj, ali bojim se, nedostaje 'kritična masa'. Strpljenja, ni to nije daleko.
    Ne treba deliti vlast na bivšu i sadašnju, na levo i desno orijentisane, prosperitetne i radikalno - konzervativne, moderne i tradicionaliste, monarhiste i republikance. Sve do jedne, počev od onoga 'čije se ime ne spominje' vlasti su do sada, a u kontinuitet tog trenda nikako ne treba sumnjati, zdušno radile na stvaranju i održanju sistema beskrupulozne otimačine i pljačke materijalnih i degradaciji moralnih vrednosti svih građana koji žive u ovom delu EVROPE.
    Kontratužba,...? Smešno. I plitko. Ćorak ispaljen uvis.
  • 17.07.2012 10:20
    Sretenovic kaze"pratili smo transfer novca i nismo videli nepravilnosti...."
    da, sigurno nije bilo nepravilnosti isplate 640 mil dinara,

    alo zato ima nepravilnosti zbog neivrsavanja finasijske obaveze prema Vojvodini u celosti

    I treba kontratuzba, i opet Medjunarodni sud,

    i bit ce onako kako taj Sud kaze,

    a Srbija lepo tera Vojvodinu iz zajednice, kao sto je sve ostale republike istrala iz konfederacije kao i Kosovo

    sto pre kontratuzba tim pre ce Vojvodina biti sa svojim kapitalom samostalna kao i sopstenom vlascuv.....
  • mile

    17.07.2012 10:19
    ajdmo na referendum pa da se vidi ko je ko
  • Perica

    17.07.2012 10:00
    Zadnjih 5 godina
    ......koji su čak i izračunali da je Vojvodina za poslednjih pet godina dobila 64 milijarde dinara manje od onoga što joj pripada. ....

    Ko je bio na vlasti zadnjih 5 godina i vise. Dosta vise paljevine oko 7% i sl ajde malo da radite. Zaposlite ovaj narod i ispunite ono sto ste obecali ili u .......
    Prvo obecanje iz izborne kampanje o zaposljavanju je ispunjeno. Radnici Novosadske mlekare su ostali bez posla. Dosta vise bacanja prasine u oci sa autonomijom i pljackom ili radite ili odlazite.
  • Србин - Бачванин

    17.07.2012 09:57
    "војвођанери" и СВМ
    ...Г-дин Јешић и екипа из СВМ је изгубила компас па претходну владу која је "закинула" Војводину за новце су водили све кадрови ДС уз благослов главног шефа Тадића..овај Уставни суд је бирала ДС (читај Тадић)..екипо из СВМ Ви седите у војвођанској влади са Демократама, Јешићу ти си демократа као и Пајтић...па ко кога ту зеза....или можда крећете у своје праве намере - отцепљење Војводине а "војвођанери" да није то у питању ?...иначе "војвођанер" је некадашњи Србин из Крајина, Лике, Баније, Кордуна, Книна, Црне Горе, Херцеговине, Босне који је "преко ноћи" постао грађанин Војводине...
  • sale novosadjanin

    17.07.2012 09:46
    7 % ?
    lepo kazem da smo poslednja kolonija u svetu !
  • NSgLAVNIgRAD

    17.07.2012 09:44
    Vojvodine
    Hajte ljudi molim vas,nije li ocigledno da nas teraju od sebe jer nemaju sta vise da nam otmu.....VREME JE ZA PRAVE STVARI....REFERENDUM ZA OTCEPLJENJE pa kud koji mili moji,dosta nam je BG pijavica...
  • Otasevic. Rotkvarija!

    17.07.2012 09:25
    PIjavice.
    Pijavice nasu krv sisaju na slamku, zasto ne kazemo dosta ovom krvavom danku? Da li smo svesni sada sta se s nama dogadja? Da li nas nepravda uopste i pogadja ? Da li smo besni, teske prevare svesni? Ovaj FITILJ je spreman ZATO BRZO GA KRESNI!!! Da se cuje detonacija!
  • Justicija

    17.07.2012 09:23
    DSovic obratite se vasoj tehnickoj kafe kuvarici Cvetkovicu i Vladi koju jos uvek vodi ds
    smesno je da napadate buducu vladu koja jos nije ni konstituisana
    Tadic vam je birao sudije ustavnog suda njega zovite da dramite
  • Zamislite

    17.07.2012 09:21
    .
    Zamislite da umesto 7% se vraca 20%.A zamislite da ostane svih 100% u Vojvodini.Dubai bi nam zavideo na visespratnim obdanistima.
  • Srbin

    17.07.2012 08:57
    Ne razumem zašto Srbija tera Vojvodinu od sebe? vreme je očigledno da imamo barem ekonomsku autonomiju ! Vojska, policija, sport i sl. neka ostane zajedničko, ali pare NE !
  • kome?

    17.07.2012 08:49
    upravi vodovoda?
    Pa sudije USS su kadrovi DS, oni su ih postavili tamo zajedno sa DSS...

    Kakva tuzba, proglasiti nezavisnost Vojvodine, pa nek USS misli o tome ama bas sto hoce isto kao o Kosovu.
  • Пера

    17.07.2012 08:26
    контратужба
    Жути не само да су пукли него су и пролупали па се сада међусобно тужакају као да нису на власти већ 12 година!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna